Aký bol pre poistný trh na Slovensku rok 2015?
Poistný trh pre nás z tohto pohľadu aktuálne nie je tak dôležitý. Tým, že máme vlastné inovácie, neovplyvňuje naše pôsobenie.
Čím si prešla vaša poisťovňa vlani a na čo ste sa prioritne zamerali?
Náš medzinárodný obchodný plán na štyroch trhoch sme splnili. Rozbehli sme rokovania s potenciálnymi partnermi pre vstup na trhy v Poľsku, Taliansku, Švajčiarsku. Napriek tomu, že sme neskôr ako mladšia poisťovňa začali s prípravami pre Solvency II, všetko sme úspešne zvládli.
Na aké inovácie či novinky v produktoch ste stavili v posledných mesiacoch, aby ste udržali krok s požiadavkami klientov?
Našou stratégiou je vzdelávať našich samostatných finančných poradcov, aby dokonalo poznali náš produkt. Vďaka internej edukácii poradcov o štruktúre a možnostiach produktu sme v mesiaci december dosiahli mimoriadne výsledky. Zaviedli sme NOVIS vernostný bonus.
Ako prebiehala vlani komunikácia s maklérmi a na čom chcete v spolupráci s nimi prioritne stavať?
S našimi partnermi máme nadštandardné vzťahy, ktoré sú dôsledkom strategického rozhodnutia predávať iba cez nezávislých poradcov. Priebežne im poskytujeme support, ktorý potrebujú, keďže aj svet nezávislých poradcov sa mení a dnes omnoho viac využívajú / chcú využívať online služby s real-time dátami.
Prezraďte nám vaše odhady pre poistný trh 2016, ale tiež konkrétne i za vašu poisťovňu.
Očakávame ďalší rast produkcie na etablovaných trhoch a spustenie predaja v ďalších krajinách. Pripravujeme aj ďalšie produktové inovácie. Online klientské účty pre SK, CZ, DE a elektronické návrhy poistných zmlúv.
Komentáre
Pridať komentár